Powered By Blogger

Wednesday, January 6, 2010

Pindah...

Salam...

setelah sebulan praktikal kat Bank Rakyat Sg. Besar...aku mengambil keputusan tok berpindah....
nak kate umah sendiri jauh ngan tmpt praktikal...xla jauh sgt...juz amik mase 1/2 jam jek memandangkan jalan x jam...huhu
tp memandangkan aku malas nak meredah hujan...( coz g keje nek motor jek n skang cuaca x menentu+ malas pakai baju ujan coz xbest n xrockkkk) so aku pon carik la umah sewa yg dkt ckit ngan tmpt praktikal.....
baru 3 ari duk menyewa kat sini...mmg kurg letih coz x drive lame sgt...juz 5 minit jek....kalo dulu selama sebulan aku akan tido awal...but now!!!! aiyoooo....asyik tido lmbat jek...ssh nak lelap....bukan pe...bilik xde kipas wei.... lom beli kipas lg....panassssss la jugak bile nak tido...nak jek tido kat ruang tamu....TP...takottttttt.... ( agak takot nak tido dkt ruang yg luas n besar )haha...xpe la...aku kan bersabar tok sementara waktu....
skang 12.40 a.m n aku lom tido lg...sok pg mule la aku menguap cam badak air+badak sumbu....hoho...(sgt buruk)....so tok mengelakkan ngantuk...aku akan tanpa malu2 mintak pe jek keje kat staff2 bank...x kesah la...janji aku xduduk jek n layan perasaan+mengantok.....
p/s: setelah agak lame x tulis pape wpon kadang2 idea mencurah2 ( ke ldg gandum) tp bile duk dpan laptop.....HILANG sumer idea aku..... ( bakat menulis+mengarang aku semakin tumpul ) hak3....
k la...nak layan perasaan+tido...Nitezzzzz

No comments: