Friday, July 29, 2011

Salam Ramadhan

Alhamdulillah. Tak lama lagi semua umat Islam di seluruh dunia akan menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak( skemanya ayat) muehehehe..

Minggu ni nak balik kampung...tp xdpt nak rasa first day sahur kat kampung sendiri memandangkan first puasa jatuh hari Isnin..nak mintak cuti mcm sayang pulak sebabnya cuti tinggal sikit jek...hehe..xpe lah..InsyaAllah karang masa akhir Ramadhan dapat la sahur & buka kat kampung..yea2...hehehe

Terujanya nak puasa tahun ni..huhu..nak merasa nikmatnya berpuasa sambil berkerja..hehehehe...

** Selamat Berpuasa**

(office lengang hari ni...bosannya..BESHNYA!!!!!!!!!!!)

Friday, July 15, 2011

Rindu

Tiba-tiba perasaan rindu menebal...
Rasa bergelojak..
Tapi bukan rindukan kekasih hati..
Rindukan kawan-kawan sekuliah..
Apa khabar kamu semua ya..
ya..benar-benar rindu kamu semua..


** baru lepas chat ngan Tort-Asikin ** tu pasal leh rindu kat kengkawan yg lain..hehe **