Powered By Blogger

Monday, September 14, 2009

Boling vs Baling

Salam...malam ni Alhamdulillah aku rase agak best coz dpt release tensen...huhuhu...td kengkawan kelas ajak men boling..best3!!!!...leh jerit2 n sorak2...huhuhu...mmg x ingat dunia....dlm 14 org yg main...yg join: aku, anis,haida,suri,mai,amoi,cika,tort,masyi, nisak,tapir,ron,ismail n zul.... masing2 main tp kongsi game....sharing is caring...mail juz wat 1 balingan jek...die malu nak main...tp not bad kot die main...mmg riuh satu tmpt boling ngan kiteorg jerit....mamat sebelah line kiteorg pon agaknye teruja tgok kiteorg bersorak cam excited gile...pling klaka mai la...xleh blah bile ingat gelagat mai....sempoi habis...


Yg x penah main, cam malu nak baling.malu kalo masuk longkang...mcm2 ragam dieorg tunjuk...xkurg gak yg tunjuk skill maing2...hehehe. tp xpe, kan mencuba...krg dah bese main..tererla kan...aku yg dah slalu men pon asyik xstrike n spare pon.huhuhu...pengalaman kan...ni kan last sem kite nak luangkan masa sesame....ntah bile lg nak kumpul ramai2 camni...kongsi suka+gembira.krg bile dah grad, ntah dpt jumpe or x kan????


Mlm ni baru terase kegembiraan utk 1 kelas...wpon x sume yg ade...tp rase la bahagia tuh...hehehe....hope kalo de peluang men game untuk 1 kelas...mesti happening kan... lg ramai lg bagus... x smpat nak upload gambar mase main td..krg aku mintak kat kengkawan aku...i’ll miss dis moment.... =)

No comments: