Powered By Blogger

Thursday, May 19, 2011

Kerja

walaweyyyy..( pe sebenarnya maksud perkataan ni?) aku blajor dri mai...huhu
haish...patot bg salam dulu....Assalamualaikum...kabare kabeh?? waras?? ( ha...entah sape nak sambut salam kau ni Lin...rajin benor update blog...confirm x brapa ade org nak baca blog kau) muahahaha...kawussss!!!!!!!

Udah dekat sebulan keje..x sabor rasenye nak dpt gaji...wpon x bnyk mana...tp sape nak bg duit free2 jek cam tu kan....tanpa kita berhempas pulas....melainkan la kamu semua de tuttttttt...hehehe... so far ok jek keje skarang ni...

I keje biasa2 jek....x gempak...so malu nak bgtau keje pe..hahahaha..(BAJET!!)

Ni tengah ada masa terluang...so aku pon gunakan masa yang ada utk menjahanamkan kemudahan yang ada.....(kenapa aku rasa ayat aku x cantik ni....)

Xnak la tulis dah...malu nak baca ayat sendiri....dh macam budak sekolah tadika punya ayat...ngehngehngeh....tetiba teringat Zamil...dia baru 5 tahun...lepas jek masuk tadika...dia suka buat ayat yg ada perkataan "Di"....cth ayat dia lebih kurang macam ni : " janganlah berdiri di sini " haha...wpon x berapa nak lawak...tp aku ttp rasa yg ayat tu begitu skema bg kanak2 seusia dia...

heh...dah2....td kata nak stop menulis...okies uolllssss....mak mintak diri dulu....tatatatatata.....(sambil melambai2kan tangan mcm kate middleton masa kene arak pas kawen ngan william)

No comments: