Powered By Blogger

Friday, May 20, 2011

Cuti

Semalam dok membebel pasal kerja..pasal gaji..arini nak membebel pasal cuti....haha

Korang memang seronok kan bila dapat cuti...kalo xde cuti pon...korang suka nak cuti gak??!! kan?? hehe(sebenarnya korang tu merujuk kepada aku) muahahah

Asal dpt jek cuti..mula la macam2 plan yang ada kat kepala otak ni....plan yg tu lah..plan yg ni lah...last2....plan tu semua xlh pakai....sbb pe...bnyk kekangan...hehe...tu namanya x bijak merancang.... plan benda yg x realistik...realistik kat sini yg aku maksudkan ialah...plan benda yg betul2 aku lh wat tanpa mengharungi segala kekangan yg ada...lpas plan jek terus wat....(zupppppppppppp)--> ni sound effect bergerak ngan pantas...kehkehkeh...


2 minggu lagi ada majlis kat rumah...abang aku nak kawen...seronoknya!! haha..minggu depan majlis belah perempuan....tugas aku kena wat hantaran abang....banyak jugak la website, blog yg aku godek2...nak tgok style apa yg aku lh wat n praktik kan...yg penting..save bajet..hehehe....janji cun hantaran tu...karang dah siap..aku try upload gambar hantaran2 tu....agak2..berapa hari ye aku nak apply CUTI..hehe....macam aku plak yg kawen...nak apply cuti bnyk2... ;p


Sebenarnya dah puas aku cuti sebelum ni....menganggur tak buat apa...so dh ada kerja ni dah kira seronok la...tak perlu la aku bercuti panjang lagi....heeee....


Tapi...aku suka cuti!!!!!!!


Cuti..cuti..cuti...cuti......cuti-cuti Malaysia.... hehehe

1 comment:

imejiner said...

hey hey NSA!

tgk add kat profile =]