Powered By Blogger

Tuesday, May 4, 2010

Oh Bulan..



Oh Bulan...enggan melayan diriku lg..


Pabila..air mata membasahi pipi...





Maaf..entry baru bkn nak bercerita tntg lagu Yuna ya..


Semalam...Gambit de ckp...knapa Bulan x selalu terang dan penuh seperti matahari..yg selalunya terang menyinari bumi...(kecuali ngah mendung ok).. Mungkin ada yg akn berkata...itu sudah hukum alam! Ya aku tahu...Gambit pon tahu...





Lalu aku katakan kpdanya...jika bulan tdk penuh dan tdk terang...bintang pula yg akan bersinar...Gambit mnjawab...knapalah bulan x bersinar penuh sepanjang masa?? dan lg skali aku pasti...kamu juga tahu apa jwpnnya...sudah hukum alam...Yang Maha Esa mengkehendakinya begitu...





Lalu aku katakan kpdanya...tdk mngapa bulan tdk penuh sentiasa...bulan masih ada...masih bersinar...cuma tdk mengambang sentiasa...





Ya...aku suka bulan...ramai yg suka bulan...bila bulan bersinar terang...mengambang penuh..mmg cantik dipandang...ahhh...aku rindukan bulan...skarang tanggal berapa ya???







p/s: mahu lihat bulan dan bintang bersama yg tersayang...=)
perbualan ku bersama Gambit berlaku di Fanpage Facebook nya...(bkn berbual pon,bls komen jek) hahaha

2 comments:

elhan said...

x suka bulan, mgganggu je pmandangan, lebih suka lgt berbintang tanpa bulan hehe

Norsazlin Alina Samudin said...

sy suke kedua2nya... =)