Powered By Blogger

Tuesday, May 4, 2010

Jiwa-Jiwa...Jiwang-Jiwang..

sbntar td aku bkak fb Yuyun...tetiba mataku tertancap kat ayat2 Tort...dia bilang aku mulai jiwang2...hahaha...katanya...mungkin aku x sabar nak kawen...cisss

ntahla...jiwa ku mnjadi jiwang mgkin krana pngaruh ayt2 dlm novel melayu...wpon agk bosan pd mulanya...tp aku lynkan jek...saje nak merasai perasaan tuh setelah agk lame pencen dri bace novel..org kate...insan yg layan novel cinta2 nih adlh insan yg tiada teman istimewa...bnyk mase nak luangkan baca novel tuh...betol ker??? habis aku??? sdh pnya teman istimewa...tp masih mampu mmbaca novel cinta itu...heee

mlm semalam...aku berbalas kata ngan teman baru fb ku...diraf damha...wpon x berapa puitis ayat2 ku...tp sdh ckup mbuatkan hatiku puas bila dpt mmbalas kata2nya...aku akui diraf damha punya bakat dlm menulis....muka nmpk ganaz...tp dlm hati pnuh taman bunga yg mekar berkembang...mgkin mlm ni aku nak ajak dia berbalas kata2 lg...

Tort....mgkin mmg benar aku skrg agk jiwang...dann aku xkisah kalau kau bilang aku x sabar nak kawin...mgkin ya...aku x kisah kalau aku org pertama dikalangan kalian yg menghantar jemputan walimatul urus kpd mu...aku x kisah mnjadi org pertama yg naik pelamin...aku xkisah mnjadi org yg pertama mengendong anak...aku x kisah tu semua...kalau itu mmg takdirku... =)

p/s: apsal ayt yg aku tulis kt atas tu skema nk mampos...(tindakan luar sedar tp bukan dibawah pngaruh dadah)

1 comment:

imejiner said...

Sazlin Alina:


Oh. Tidak semestinya berjiwa-jiwa itu jiwang. Jangan lupa pula mengikuti blog Echa, pun yang baru-baru ini agak berhati senang.

Alhamdulliah, jika kau yang pertama! =]

p/s: indahnya prosa buat aku gemar berjiwa-jiwa, tapi nyata aku belum tegar menuliskan sesuatu tentang cinta.