Powered By Blogger

Friday, April 23, 2010

Salam Kembali

Adeh...teramat lama tanganku x menaip post baru untuk blog aku nih...dah mcm hidup segan mati xmahu plak rasanya.... aku pon terfikir...mcm nak padam jek blog nih memandangkan mcm xde sapa nak baca... Prof Kamil penah cakap, kalau nak blog kita dibaca oleh ramai org, kita kena rajin update blog kita...kalau boleh...update ari2....kalau boleh la....

Disebabkan bz ngan latihan praktikal n project paper, aku lgsung x usha blog aku nih.... kalau la blog aku lh bercakap....ntah pe yg dia nak bgtahu aku.....ye la...aku x bela dia elok2 kot...hehehe...ditambah lg ngan modem aku yg selalu wat hal....xdpt la nak online selalu....huhuhu

Kalau online pon...bukak FB jek....demam FB...haha...friendster n myspace dah lebur...heeeeeeeee....arini lega sikit....dah blh nak anta project paper kat advisor n 2nd examiner...mintak2 ok la...td dah cek...nmpk ok...kat mata akulah....tp lom tentu kat mata org lain...maklumlah...dah malam2 nih rabun sikit nak tgok n cek benda2 camtuh....(tp larat lak nak taip ayat2 kat blog nih) pe nak jadik la ngan aku nih.

ekceli nak stop skang...mate dah berat....karang aku membebel mcm2 lg okies....sekian...Wasalam.... =)

No comments: