Powered By Blogger

Wednesday, May 27, 2009

Idea???!!!

Salam.....
dah lame x update blog.....
bukan pe...bnyk faktor yg watkan aku xdpt nak update blog......
1. xde mase nak online....
2.cc kat kampung x brape best...hehehe
3. nak g pekan sabak malas....
4.xde idea nak tulis blog ( tu lah,,,ngade2 nak wat blog )
cuti sem nih mmg cukup bosan....dah nak dekat sebulan cuti...tp otak n jiwa aku kosong...x terisi ngan benda yg berfaedah...bnyk mase dihabiskan depan tv....balik cuti sem nih....kat kampung asyik xde letrik jek...tensen aku...dah le bosan...so bile letrik xde, bertambah2lah bosan aku hingga tahap dewa...ditambah dengan kepanasan yg melampau2....alhamdulillah..semalam mase xde letrik...ujan turun...so aku xde la panas sangat...cume aku takut sikit dok umah sorang2 mase ujan ngah lebat...hehehehe....nak ilangkan bosan..aku pon bace la novel aku yg lame2 tuh....nak tidor...tp mate xleh pejam...hmmmm.....
cuti sem nih gak....xde pon contact ngan kwn2 satu umah n satu kelas....knape?????
1. xckup kdt nak msj dieorg...hehehe
2. xtau nak smbg pe.....
3. meby dieorg bz....
4. line kat kg xbest nak msj2 nih...hai...bile la kt kg aku nig line tepon nak full...tensen...kalo de wireless lg superb...kui3....
bile aku asyik fikir kebosanan yg aku alami nih...mula la x sabar bnak abes blaja n nak keje...leh ade wet sendiri nak berjimba2...leh la beli transport sendiri...senang nak kemana2 bila bosan...aku perlu sabar...insyaAllah...setahun lagi abesla belaja....
ahad nih meby g s.Alam.....senin depan abang aku nak konvo...ikotkan ati malas nak pg...malas nak berhadapan ngan lautan manusia kat sane krg....tp sbb nak tengok sndiri cemane suasana mase konvo tuh...aku pg jgak la...lagipon lom pnah lg g uitm s.alam tuh....hebat sgt ke???? hahaha....wpon x dpt blaja kat sane...aku syukur sgt2 tercampak kat Segamat...coz not bad la wpon x sehappening s.Alam....happening ker???? hohohoho
k la...nak stop...nak tgok ewah2 nih...pastu nak goreng ikan kering...nyum3...sedap tuh.....then basuh pinggan yg ade kat dapur tuh.... sehingga bertemu lagi...papai................

No comments: