Powered By Blogger

Friday, May 29, 2009

Bersenam...hohoho

salam...gudmorning sumer....... =)
huhuhu...pagi nih..aku try melompat-lompat ( skipping )...
saje nak bersenam...dah terase berat aku nih bertambah....
maklumla..kat umah nih...pantang perut terase lapar...mula la carik makanan...kat umah senang sikit nak dapat makanan...
bile aku skipping pagi td...punye la seksa nak abeskan sampai 100 lompatan....baru sampai kiraan 70 dah terase berat lutut aku nak melompat dah..tp aku berjaye gak abeskan sampai 100.... bangga aku ngan diri sendiri...hahaha....
sem depan mcm nak tanam azam..nak jogging kat taman tuh....xnak tido smpai kol 10 n kekadang mencecah tengahari...kui3...failed nih nak jadik bini....bukan pe...aku dah x rase diri aku nih fit cam dulu....cepat semput n penat...smalam try la berbasikal kat umah nih...bile nak kayuh kat tmpat yg tinggi ckit....aku dah x larat dah....hmmm.....
sebenarnya....senaman nih cukup penting untuk diri kita sendiri....penting bagi kita kekalkan kesihatan kita..... x tau nk merepek lagi dah....huhuhuhu... k la.... mati point dah ni...wasalam.. =)

No comments: