Powered By Blogger

Friday, June 10, 2011

Nazak....

Ohhhh...siapa lah yang sedang nazak! bukan siapa2...cuma 1 makhluk Tuhan yang tersangat lah manja dan comel..Tapi aku kurang pasti, si comel itu benar-benar nazak atau tidak.

Masih berharap yang dia akan hidup lama... Sebab, aku masih belum puas bermain dengan si comel itu..tengahari tadi aku balik rumah kejap...tengok si comel terbaring kelesuan..nafas pendek+turun naik dengan lajunya.

Aku pesan dekat Nana, suruh dia bagi minum si comel selalu.. Sebab dia dh dehidrasi dengan banyak...sekurang2nya, kena bagi si comel minum walaupun dia dah tak lalu makan langsung. Haish, berapa lama lagi la kau mampu bertahan...

Nak bawa si comel pergi klinik, tapi tak ada kesempatan..kesian la kamu si comel... tanggung sakit tanpa dapat mengepresikan dengan kata2..sampai aku pun tak tahu, apa sebenarnya sakit kamu...

Aku baru kehilangan Si Puteh...tak nak kehilangan kamu buat masa sekarang.... :'(

2 comments:

Ainul Hayat said...

Sazlin,
Terima kasih letak akak dalam bloglist. Adik wakdol kan? HEHE...peminat kuceng eh? Bagus2...Umah akak pun ade byk kuceng adik ipar abg yg bela..

Norsazlin Alina Samudin said...

sama-sama..haah..adik wak dol...jumpa blog akak pon kat blog wak dol...hehe...msti comel kan kucing2 tu...meoowww...heeee..;)