Powered By Blogger

Monday, May 10, 2010

Adehh...

Setelah hampir sebulan aku merantau kat negeri org...akhirnya balik semula aku ke Perak...tp...

Uwaaaa!! Bosanla aku...cisss..tv plak rosak kat umah ni...cemane aku nak hiburkan hati yg bosan nih...nk dgr radio jek??ape barang.. dah la mgu ni start Thomas Cup...hmmm...nk berkampung kat umah nenek aku ker?? akan kufikirkan...heee ...nak online...haiii...broadband bkn laju mane...mcm kura2 n siput yg nazak jek...tp boleh la drpd xde kan...sabar jek la...

balik nih nak setelkan pe yg patot...nak cop n sign sume sijil2 yg ade...nk edit resume...hahaha..kngkawan yg lain dh siap g interview..tp aku baru nak apply keje...xpe lah...dh mmg aku lmbt bertindak...insyaAllah ade la rezeki aku....

pg tadi dalam pkul 8 or 9 pagi...rumah jiran aku terbakar...habis hangus 1 rumah...xlh diselamatkan...mujur xde kemalangan jiwa...emmm...ade 1 citer yg xsedap didengar...ade org kampung call bomba Sabak Bernam...tp dieorg xmo nak take action coz katenye bukan kawasan dia..ok...tu blh diterima pakai gak la..memandangkan kami kawasan Perak n Sabak Bernam kawasan Selangor...tp...balai bomba tu yg paling dekat...alih2....Bomba bahagian Teluk Intan yg jauhnya dlm 30 minit ke atas yg kene take action padamkan api...haih...mcm tuh pon ade gak ker...tak taulah betol or x citer tuh...kalo betul...pe la nak jadik kan...org dlm kesusahan pon leh berkira nak tolong or x...watever la....

k la...stop dulu...nk wat keje len...c u later yah...daaa

No comments: