Powered By Blogger

Wednesday, July 22, 2009

Segamat...

Salam...lame x post citer baru....coz wat masenih wireless de prob...so kalo nak on pon tgu g cc.....dah 3 minggu kat Segamat....tp mgu lpas baru balik kg...he3...balik pon coz nak g tmpah baju utk raye...pose pon blom dah ingat nak raye...hahaha

Bile kat Segamat nih...byk benda yg kat tmpat aku yg akan aku rindui...terutamanya makanan2 yg dijual kat pasar malam kat sabak bernam....coz byk gak la perbezaan makanan yg dijual kat Segamat nih....1st...pecal....nyum2....kat Segamat nih aku lom jumpe pecal lg....rindu gila nak makan pecal....lg2 pecal yg mak Ummi wat kat pasar malam tuh...then kebab...kebab kat sini pon len ngan kat sabak....coz kat segamat die pakai roti len...mcm roti pita kot...aku pon x berape tau...kalo kat sabak pakai roti nak wat hotdog tuh....pastu kuih cakoi....kuih nye same...cume kat Segamat nih cicah ngan sos...aku x reti nak makan kuih cakoi ngan sos...lg pandai makan ngan kaya....hehehe....

kat sini aku juz nak cakap...lain padang lain belalang...lain tmpt lain org.....mcam tu gak la ngan makanan..... tp bila aku balik tmpt aku...pasti aku akan merindui nasik tomato....kat sabak de gak nasik tomato...tp nasik tomato yg aku makan kt segamat nih antraa nasik tomato yg jdik pebret aku....waduhhh...lapar plak rasenye....

k la....xde idea dah...he3...nak g jalan3 jap...cam nak karoke jek nih...hahaha....c u all next entry k....papai....wasalam....

No comments: