Powered By Blogger

Tuesday, May 5, 2009

Cuti Sem.....

Salam.......



Sem ni dah selamat berlalu...mcm2 benda yg aku rase...de yg wat kan aku serik, muak, menyampah, best, n mcm la lg.....bese la...name pon hidup kan......paper last semalam wat kan aku x puas ati ngan diri sendiri....knape???? sebab aku x perform well lor....hmmmm..... padan la ngan muke aku nih yg pemalas lg hampeh....kehkehkeh....



cuti sem nih x cadang pon nak wat pe....maklumla...ongkos pun xde...so juz duk umah tolong wat pe yg patot...kesimpulannye 2 bulan nih aku kan praktikal n jadik suri umah tangga....hahahaha....x leh blah toiiii....



selalu kalo cuti sem x suke lepak umah...kalo de peluang lepak umah acik aku...aku g lepak...tp semenjak de ehem2 n duk dkat ngan kampung...so aku dah x rajin merayap...duk umah jek...de mase aku kan wat meeting ngan die(detinnn ler...) hehehehe....



ari tuh pakcik ku de tepon...die dok tanye nape aku dah lame x g umah die coz kalo cuti ujung mgu...selalu gak g lepak umah die kat keratong...tu jek la sedare ku yg terdekat mase ku kat segamat....aku dok ligat nak carik alasan yg xkan mengecikkan ati die...maklomlah....org tua kan mudah terase...lg2 kalo anak sumer dok jauh...aku nih pon dah mcm anak die sendiri...(ye ker)....aku juz bg jawapan yg aku xde mase nak g sane coz manyak sgt assgment nak kene wat....bukan saje2 xnak pg....padahal tu sumer auta...hahaha....ya ampun....



insyaAllah next sem aku kan balik umah die....cian lak kat die...aku ngat die x kisah kalo aku x g sane...bukan pe....malu gak kdg2 lepak umah die....sebab kat umah die....xde keje yg aku lh wat....nak kemas umah n masak...tu sume makcik aku dah bereskan....maklumla...umah dah xe anak2 kecik n die dok 2 org jek...so keje umah pon xbnyk...tu yg wat kan aku segan nak stay kat sane....



n lg satu faktor...kalo aku g sane...aku akan terperap jek kat umah....die x kisah kalo aku nak jalan2...tp aku xtau nak jalan mane pon...coz bukan tmpat aku...kpd Wak Nab n Wak Asim...InsyaAllah sem depan Lin g sane k.....hiewhiewhiew

No comments: