Powered By Blogger

Thursday, April 30, 2009


Salam......Halluuuuu.......
hohoho....aku dah x sabar nak mengabiskan paper final untuk sem nih.....x sabar nak lepak kt umah nak besorkan badan....jadik suri umah tangga....hehehehe......ekceli...aku dah x sabar nak relaxkan pale aku nih.....xnak pk pasal study wat sementara waktu....huhuhuhu......


pekse untuk final adalah satu situasi yg aku betol x suke....terpakse menulis banyak....duduk berjam2....otak terpakse berpk non stop (yeke berpk non stop???)


ishk3.....x patot tau aku merungut macam tuh...no no no....hehehehe....sebenarnya itu adalah kata2 org yg berfikiran negatif...org yg x berfikir panjang bila berkata2....sekurang2nye kita kena bersyukur yg kita masih ada peluang nak belajar....ada lg peluang nak uji kemampuan kita....ada lagi kemampuan nak asah otak kita....
selagi kita ada peluang blajar....kita kena teruskan...kalau kita rasa down tiba2....cuba fikirkan harapan ibu bapa kita...insya Allah kita kan dapat balik kekuatan untuk blajar....macam aku...terus terang aku cakap yg aku dah x minat sangat nak belajar...tp sebab mak bapak aku...aku teruskan juga......aku kena kuat abeskan degree aku nih....mudah2an aku leh past ngan jayanye...yeah!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: