Powered By Blogger

Tuesday, April 21, 2009

Akhirnya...ho3



Assalamualaikum.....

Alhamdulillah...yea2...akhirnya aku dah ade blog sendiri...huhuhu...sebelom nih aku juz view n bace blog kengkawanku...blog kawan kpd kengkawanku...blog lecturer ku..blog artis2...n macam2 lah...so skang aku dah dapat kekuatan nak tulis blog gak...juz nak share citer2 yg karut2 jek kot...hehehe...maklumlah....idea ku x seberape....

Ekceli dah lame x menulis camnih...dah xreti kot nak susun ayat power cam mase skola dulu....(tibe2 teringat cikgu yg ajar aku penulisan) hehehe....cikgu...sori kalo pe yg sy tulis nih x ikut format penulisan yg sepatotnya....ejaan pon carca-marba kot...ni sumer...SMS punye pasal kan...

Ni kalo ahli2 sastera BM tengok pon mesti bengang kan...(xde kot ahli2 sastera nak tgok blog aku) kan2!!!!!....(poyo2)

Aku ngah xde mood nak study nih....memandangkan skang ngah musim final exam...pe la nak jadi ngan aku nih kan....tu yg wat blog nih...nak meluahkan la konon ngan harapan leh dtg mood nak blajar pasni...(mintak2la) amin....huhuhu...

K la....tu jek kot nak tulis untuk ari nih....kite jumpe lenkali k.... papai...Wassalam

No comments: